РЕМОНТ ТА ЗАПРАВКА КОНДИЦІОНЕРІВ АВТО
Автосервіс «MANIC MECHANICS» пропонує комплекс послуг з обслуговування і ремонту системи кондиціонування автомобілів.
- Діагностика системи кондиціонування
- Заправка холодоагентом
- Ремонт/Заміна компресора кондиціонера
- Ремонт/Заміна з’єднувальних трубопроводів
Заправка автокондиціонера – процедура, яка необхідна для забезпечення ефективної роботи всієї кліматичної системи автомобіля.
ЯКЩО КОНДИЦІОНЕР:
- погано холодить повітря,
- не охолоджує зовсім,
- на трубках з холодоагентом з’явилося масло,
- має іній у внутрішньому блоці,
АВТОКОНДИЦІОНЕР ПЕРЕСТАЄ ВИКОНУВАТИ ФУНКЦІЮ ОХОЛОДЖЕННЯ ПОВІТРЯ ЧЕРЕЗ:
- вібрації двигуна (відбувається знос ущільнювачів),
- температурні перепади (розсихаються і тріскаються гумові елементи (прокладки, шланги), втрачають еластичність сальники)
- хімічно агресивне середовище (трубопроводи і радіатор піддаються корозії)
Саме тому слід регулярно проводити діагностику і відновлення необхідної речовини в системі охолодження.
ЯК ЧАСТО ПОТРІБНО ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАПРАВКУ АВТОКОНДИЦІОНЕРА ФРЕОНОМ?
Заправка фреоном повинна здійснюватися періодично в профілактичних цілях, в незалежності від наявності або відсутності ушкоджень кондиціонера.
Для нових автомобілів заправку рекомендується проводити не рідше ніж один раз на два роки, для машин з чималим пробігом, раз на рік.
Але не тільки для цього необхідна така часта заправка кондиціонера, адже у фреон додається масло, яке змащує всі його елементи. Його заміна дозволяє збільшити термін служби всього пристрою.
ЗАПРАВКА АВТОКОНДИЦІОНЕРІВ ХОЛОДОАГЕНТОМ СКЛАДАЄТЬСЯ З НАСТУПНИХ ЕТАПІВ:
- Відкачування залишків холодоагенту з системи кондиціонування. Сучасні станції для заправки автокондиціонерів в автоматичному режимі відкачують старий холодоагент для його зважування і видалення з нього відпрацьованого масла.
- Вакуумування системи. В результаті даної операції з системи видаляють залишки повітря і вологи
- Тест на герметичність, що дозволяє виявити витоку, наявні в системі.
- Заправка масла. Масло заправлене в систему служить для змащування механізмів компресора. Досить часто масло заправляють з барвником (трейсером) для полегшення визначення в майбутньому можливих витоків.
- Завантаження холодоагенту.