Чіп-тюнінг
Маніакальний фокус на якість послуг
Більшість сучасних систем впорскування автомобілів обладнуються електронним блоком керування, який зберігає в собі інформацію про всі основні технічні дані авто. Спеціальна програма стежить за часом подачі палива, зміною довжини колектора впуску, кутом випередження запалювання та іншими характеристиками. Однак на заводі встановлюється стандартна прошивка, яка не враховує особливостей стилю водіння, дорожніх та кліматичних умов та інших нюансів.
Чіп-тюнінг двигуна – це один з найефективніших способів збільшення потужності та покращення динаміки двигуна. Досягається це перепрограмуванням штатного блоку управління двигуном, індивідуально підготовленою програмою, перевіреною та оптимально налаштованою безпосередньо під ваш автомобіль. Ця зміна надасть автомобілю більше потужності, при цьому скоротивши витрату палива.
Автосервіс MANIC MECHANICS пропонує унікальні рішення щодо збільшення потужності та інших параметрів автомобілів шляхом чіп-тюнінгу двигуна із застосуванням оригінального обладнання.
150% вирішення завдань з ремонту та обслуговування автомобіля
90% стали нашими постійними клієнтами
Впевненість у якості та надійності
12
місяців
3-24
місяців
Сучасний підхід до вирішення техзавдань
з ремонту та обслуговування
Часто буває, що виробники спеціально занижують на програмному рівні максимальну потужність авто. Причиною цього можуть бути екологічні норми, маркетингові цілі або просто не відкоригована програма двигуна автомобіля. Завдяки чіп-тюнінгу можна розкрити реальні можливості свого автомобіля без суттєвих вкладень у заміну вузлів та агрегатів, використовуючи наявне «залізо».
Завдяки тому, що автомобіль після чіп-тюнінгу працює на оптимальних параметрах, зростає його економічність. Двигун стає більш чуйним та еластичним, завдяки чому більш оптимально працює у широкому діапазоні обертів.
У разі вимушених маніпуляцій з каталізаторами і фільтрами сажі (які, як правило, закінчуються видаленням останніх) чіп-тюнінг знімає проблему переходу автомобіль в аварійний режим завдяки відключенню блоків контролю деяких параметрів роботи вихлопної системи (згадані вище Євро-2, відключення сажевого фільтра, EGR тощо)